۱۳۹۲/۲/۱۰

مراببوس و آخرین دیدار





                                                                                                                          


                                                                                                                             
                                                                                                                          
                                                                                                                           
                                                                                                                         
                                                                                           

با تشکر از آقای حسام به خاطر همکاری صمیمانه ایشان



شعر : دکتر حیدر رقابی
آهنگ : وفادار

نغمه اصفهان








مرا ببوس


مرا ببوس مرا ببوس  
برای آخرین بار تو را خدا نگهدار
که می روم بسوی سر نوشت

بهار ما گذشته گذشته ها گذشته
منـــم بــه جستجــــوی سرنوشت

در میـان طوفــان هم پیمان با قایقرانها
گذشته از جان باید بگذشت از طوفانها

به نیمه شبها با یاران دارم پیمانها
که بر فـروزم آتشهـا در کوهستانها

آه شب سیه سفر کنم
ز تیــــــره ره گــــذر کنم

نگــه کـــن ای گل من
سرشک غم به دامن
بــرای مـــــن میفـکن

دختر زیبا امشب بر تو مهمانم
در پیــــــش تــــو مـــی مـــانم
تا لب بگذاری بر لب من

دختر زیبا از برق نگاه تو
اشــــک بـی گنــــــاه تو
روشن سازد یک امشب من


شعر : دکتر حیدر رقابی
آهنگ : وفادار

نغمه اصفهان


************************************

آخرین دیدار (ستاره مرد)


     ستاره مرد سپیده دم    
 چو یک فرشته ماه هم
  نهـــاده دیــده برهم
   میان پرنیان غنوده بود

در آخرین نگاهش
نگــاه بی گناهش
سرود واپسین سروده بود

دید که من از این پس  دل در راه دیگر دارم
به راه دیگــــر شـــوری دیـــگر در ســر دارم

زصبــــح روشــن بایـــد از آن دل بردارم
که عهد خونین با صبحی روشنتر دارم

آه به روی او نگاه من
نگــــاه او بــه راه من
فرشتگان زیبا به ماتم دل ما در آسمان هم آوا

دختر زیبا همچون شبنم گلها
بابرگ شقایقها بنشین بر بال باد سحر

دختر زیبا چشمان سیه بگشا
با روی بهشت آسا بنگر خندانم بار دگر

ستاره مرد سپیده دم    
چو یک فرشته ماه هم
نهـــــاده دیــــده برهم
میان پرنیان غنوده بود

در آخرین نگاهش
نگــاه بی گناهش
سرود واپسین سروده بود


شعر : دکتر حیدر رقابی
آهنگ : وفادار

نغمه اصفهان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه