۱۳۹۲/۲/۱۲

می خوامش بی نهایت




می خوامش بینهایت - عهدیه-دانلود

روزی تو خواهی آمد - محمد اصفهانی-دانلود



شعرها :  محمد علی شیرازی
آهنگ : همایون خرم

دستگاه همایون



میخوامش بینهایت

عشقی که زندگیمه  لرزون مثل نسیمه
دل در امیــــد و بیمـــه امـــا خـــدا کریمه

تو هر شهـر و ولایـت پیچیـده این حکایت
میدونن عاشقم من میخوامش بینهایت

کـوه و دشـت و بیابـون  دریا و بـاد و بارون
همه عالم میدونن توی چشمام میخونن

دوستش دارم فراوون   دوستش دارم فراوون

آی گل سرخ و سپیـدم کی میایی
بنفشـه بـرگ بیـدم کـی مـی آیی

مـن عاشقـــم خــدایـا   قــد هــزارتـا مجنـون
قلب مشکل پسندم عاشق شده چه آسون


     ***********************************

روزی تو خواهی آمد


روزی تو خواهی آمد از کوچه های باران
تا از دلم بشـــویی غمهـــــــای روزگاران

تو روح سبز گلزار گل شاداب بی خار
مرا از پا فکنده شکستن های بسیار

تو یاس نـو دمیــــده مــن گلبـرگ تکیده
روزی آیی کنارم که عشق از دل رمیده

تـــو را نادیـــدن ما غـــم نباشد     که در خیلت به از ما کم نباشد
من از دست تو در عالم نهم رو     ولیکــن چون تو در عالـم نباشد

روزی تو خواهی آمد از سوی مهربانی
اما زمـن نبینـی دیگـــر بـه جـا نشانی

روزی تو خواهی آمد از کوچه های باران
تا از دلم بشـــویی غمهـــــــای روزگاران


شعرها :  محمد علی شیرازی
آهنگ : همایون خرم

دستگاه همایون

۱ نظر:

دیدگاه شما در باره این ترانه