۱۳۹۲/۲/۱۱

الـهـه نــاز



الهه ناز - بنان - دانلود

الهه ناز - عقیلی-دانلود

الهه ناز غلامحسین اشرفی-دانلود

الهه ناز - فرزین - دانلود

الهه ناز - مهرداد کاظمی-دانلود

الهه ناز - معین-دانلود

الهه ناز - زهره جویا-دانلود

دانلود همه احراهای بالا در قالب یک فایل فشرده



شعر: کریم فکور

آهنگ: اکبر محسنی



دستگاه شور - دشتی





بـــــــاز ای الهه نـــاز با دل من بساز            که این غم جانگداز برود زبرم

گــــــر دل من نیاسود از گناه تو بود             بیـــا تا  زســــر  گنهـت گذرم


      باز می کنم دست یاری بسویت دراز            بیــا تا غـم خود را با راز و نیاز        

       ز خـــاطــــر بـبــــــرم 

      گر نکند تیر خشمت دلم را هدف               بخدا همچو مرغ پرشور و شعف    

       به ســـویــــت بـپـــرم

آنکه او به غمت دل بندد چو من کیست           نــاز تو بیش از ایـن بهـر چیــست 


 تــو  الهــه نـازی در بــزمــم بنشیـــن                من تو را وفــادارم بیــا که جز این           
     نبــــاشــــــد هنــــرم 

این همــه بی وفایی نـدارد ثمـــر                     بخــدا اگر از من نگیری خبـــــر           

    نیــــابــــی اثــــــرم


شعر: کریم فکور
آهنگ: اکبر محسنی

دستگاه شور - دشتی












هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه