۱۳۹۲/۷/۲۷

شه زاده رویای من







  

شعر : بیژن ترقی
آهنگ : همایون خرم


دیدم تو خواب ، وقت سحر

شه زاده ای زرین کمر

نشسته بر اسب سفید

می اومد از کوه و کمر

می رفت و آتش به دلم می زد نگاهش

می رفت و آتش به دلم می زد نگاهش





کاشکی دلم رسوا بشه  دریا بشه  این دو چشم پرآبم

روزی که بختم وابشه  پیدا میشه  اون که آمد به خوابم


(ترسم دلم رسوا شود دریا شود این دو چشم پر آبم)

(تا آن که در بیداریم پیدا شود آنکه آمد به خوابم)
 


شه زاده رویای من شایـــد تویی

آنکَس که شب در خواب من آید تویی


آه .....از خواب شیرین ناگه پریدم

دیگر ندیدم او را  کنارم به خدا

جانم رسیده از غصه بر لب

هر روز و هر شب در انتظارم به خدا


دیدم تو خواب وقت سحر

شه زاده ای زرین کمر

نشسته بر اسب سفید

می اومد از کوه و کمر

می رفت و آتش به دلم می زد نگاهش

می رفت و آتش به دلم می زد نگاهش


شعر : بیژن ترقی
آهنگ : همایون خرم

 

 

 


۳ نظر:

  1. یک دنیا سپاس و تشکّر از حمید به خاطر درج این ترانه زیبا و خاطره انگیز که نمونه ایست از هنرمندی استادان همایون خرّم و بیژن ترقی.



    پاسخحذف
  2. با درود فراوان بر دوستاران موسیقی‌ ایران،

    آیا هیچکس میداند که اولین بار کدام خواننده این ترنانه را خوانده است؟ شعر ترانه به صورتی‌ که خانم یاسمین خوانده درست و زیباتر به نظر می‌رسد.

    الوند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من شنیده ام که اولین بار عهدیه در یک فیلم سینمایی خیلی قدیمی خوانده

      حذف

دیدگاه شما در باره این ترانه