۱۳۹۲/۲/۱۱

بهار دلنشین و آمد اما، گلهای رنگارنگ 224ب





بهار دل نشین- بنان-دانلود

گلهای رنگارنگ224 (آمداما)-بنان-دانلود

آمد اما - الهه-دانلود

آمد اما - مهستی و ستار دانلود  4shared
                                             mediafire
آمد اما - هایده-دانلود

بهار دلنشین - هوشمند عقیلی-دانلود

بهار دلنشین - سیما بینا-دانلود

بهار دل نشین - کاوه دیلمی-دانلود4shared
                                    mediafire

بهار دلنشین-دانلود حمید



شعر ترانه : بیژن ترقی
آهنگ : روح اله خالقی
دستگاه همایون (آواز بیات اصفهان)

(گلهای رنگارنگ 224ب)




آمـــــد امـــــــا(مستی رویا)


آمــــد امـا در نگـاهــش  آن نوازشهـــا نبود
چشم خواب آلوده اش را مستی رویا نبود

نقش عشق و آرزو از چهره دل شسته بود
عکـس شیـدایـی در آن آیینــه سیمــا نبود

لب همان لب بود اما بوسه اش گرمی نداشت
دل همـــان دل بود امـا مســـت و بـی پـروا نبود

در دل بیــزار خود جز بیــم رسوایی نداشت
گرچه روزی هم نشین جز با من رسوا نبود

در نگـاه ســرد او غوغـای دل خـامـوش بود
برق چشمش را نشان  از آتش سودا نبود

دیدم آن چشم درخشان را ولی در آن صدف
گوهر اشکی که من می خواستم پیدا نبود

بر لب لرزان من فریاد دل خاموش بود
آخـر آن تنهـا امیـــد جان من تنها نبود

جز من و او دیگــری هم بــود اما ای دریغ
آگه از درد دلم زان عشق جان فرسا نبود

شعر: ابوالحسن ورزی
آهنگ: همایون خرم
بیات اصفهان


*****************************
*******************

بهـــار دلنشیـــن


تا بهار دلنشین آمده سوی چمن
ای بهار آرزو بر سرم ســــایه فکن 

چون نسیم  نو بهار بر آشیانم کن گذر
تا که گل باران شــود کلبـــه ویـران من 

تا بهـــــــــار زندگــــی آمــد بیــــا آرام جان
تا نسیــــم از سوی گل آمد بیا دامن کشان 

چون سپندم بر ســر آتش نشان بنشین دمی
چون سرشکم در کنار بنشین نشان سوز نهان

باز آ ببیــن در حیرتم   بشکن سکوت خلوتم
چون لاله تنهــا ببین   بر چهـره داغ حسرتم 

ای روی تو آیینــه ام  عشقــت غـــم دیرینه ام
بازآ چون گل در این بهار سر را بنه بر سینه ام

شعر ترانه : بیژن ترقی
آهنگ : روح اله خالقی
دستگاه همایون (آواز بیات اصفهان)

(گلهای رنگارنگ 224ب)













هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه