۱۳۹۲/۲/۱۴

کبوتر بهشتی



کبوتر بهشتی - پروا- دانلود

کبوتر بهشتی - روحبخش- دانلود


کبوتر بهشتی - غلامحسین اشرفی -دانلود



شعر : نواب صفا
آهنگ: مجید وفادار


نواب صفا

تویی تو شمع سرای من       توی تو عشق اشنای من
بیا ببین وفای من         سرود من نوای من
منم اسیر وفای تو          که زنده ماندم برای تو
جوانی ام فدای تو         فدای خنده های تو
سوی جنون میکشی مرا         به خاک و خون میکشی مرا
تـــو همنشیــــن جانی        تویی که عشق جاودانی
تودرد من میدانی         بیا که ارزوی جانی
  کبوتر بهشتی ام وسفرمکن          زدردوغصه کشتی ام سفرمکن
دگرزبام من مروبه بام کس        مشو برای دام صیددام کس
گرازاول تورا ندیده بودم          غم ورنج وبلا ندیده بودم
زوفا قصه هاشنیده بودم         ولی ای بی وفا ندیده بودم
   کبوتر بهشتی ام سفرمکن          زدردوغصه کشتی ام سفرمکن
دگرزبام من مرو به بام کس        مشوبرای دام صید دام کس
تویی تو شمع سرای من         توی تو عشق اشنای من
بیا ببین وفای من        سرود من نوای من
  منم اسیر وفای تو          که زنده ماندم برای تو
جوانی ام فدای تو           فدای خنده های تو
سوی جنون میکشی مرا          به خاک و خون میکشی مرا
     توهمنشین جانی           تویی که عشق جاودانی
تودرد من میدانی          بیا که ارزوی جانی


شعر : نواب صفا
آهنگ: مجید وفادار

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه