۱۳۹۲/۲/۱۳

جانا به نگاهی





جانا به نگاهی - مرضیه - دانلود


جانا به نگاهی - همایون - دانلود


شعر : رهی معیری
آهنگ : مرتضی محجوبی

آواز بیات اصفهان

با صدای مرضیه بشنوید

با صدای همایون بشنوید




جانــا به نگاهــی ز جهان بی‌خبــرم کن، دیوانه ‌ترم کن
سرگشته و شیدا چو نسیم سحرم کن، دیوانه‌ ترم کن

وای ز چشمه‌ی دیـــدارت
وای  ز آتــش رخســــارت 
وای ز چشم افسون‌کارت

چه ‌ســـان مدهوشم من

جز حرف محبــت چه شنیــدی دگر از من      که ببستی نظر از من
ترسم که شوی روز و شبی با خبر از من      که نیـــابــی اثر از من

در آتشـم از ســوز دل و داغ جـدایـی؛ به کجـایی
باز آ که غــم از دل برود چــون تو بیـایی چو بیایی

شمعی گریانم من
اشکی لرزانـم من
آهـی سـوزانم من

چه دیدی که از من رمیدی برمن نظری کن
یـا بـــر ســـر خاکــــم گاهــی گــــذری کن




شعر : رهی معیری
آهنگ : مرتضی محجوبی

آواز بیات اصفهان


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه