۱۳۹۲/۲/۱۴

گفتم غم تو دارم



گفتم غم تو دارم- بنان-دانلود                       آهنگ : جلیل عندلیبی       دستگاه: سه گاه

گفتم غم تو دارم- خوانساری-دانلود

گفتم غم تو دارم - شهیدی-دانلود

گفتم غم تو دارم- داریوش رفیعی-دانلود

گفتم غم تو دارم - گلپا-دانلود

گفتم غم تو دارم - محمد رضا لطفی-دانلود

گفتم غم تو دارم- کورش یغمایی-دانلود

گفتم غم تو دارم- محمد معتمدی-دانلود

گفتم غم تو دارم- حبیب-دانلود

گفتم غم تو دارم-   شاپور رحیمی-دانلود

گفتم غم تو دارم- ستار-دانلود

گفتم غم تو دارم- مهسا وحدت-دانلود

گفتم غم تو دارم- زویا ثابت-دانلود


شعر : حافظ




گفتم غم تو دارم گفتا غمت سر آید
گفتم که ماه من شو گفتا اگر برآید


گفتم ز مهرورزان رسم وفا بیاموز
گفتـا ز خـوبرویان این کار کمتر آید


گفتــم کـه بـر خیـالـت راه نظـــر ببندم
گفتا که شب رو است او از راه دیگر آید


گفتم که بوی زلفت گمراه عالمم کرد
گفتـا اگـــر بـدانـی هـم اوت رهبـر آید


گفتم خوشا هوایی کز باد صبح خیزد
گفتـا خنـک نسیمی کز کـوی دلبر آید


گفتم که نوش لعلت ما را به آرزو کشت
گفتـا تـو بنـدگـی کـن کـو بنـده پـرور آید


گفتم دل رحیمت کی عزم صلح دارد
گفتـا مگـوی با کـس تـا وقت آن درآید


گفتم زمان عشرت دیدی که چون سر آمد
گفتا خمـوش حافظ کاین غصه هم سر آید


شعر : حافظ


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه