۱۳۹۲/۲/۱۳

شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم




شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم- هایده - دانلود
 
                                                                                                                                  



شعر : اردلان سرافراز
آهنگ : فرید زولاند



اردلان سرافراز

سر به روی شانه های مهربانت می گذارم
عقـــده دل می گشـاید گریـــه بی اختیارم

از غــم نا مردمی هـا بغضهـا در سینه دارم
شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم

شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم
بی تو بودن را برای با تو بودن دوست دارم

خالـی از خودخواهـی مـن برتـر از آلایش تو
من تو را بالاتر از من برتر از من دوست دارم

شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم

عشق صدها چهره دارد عشق تو آیینه دار عشق
عشــق را در چهــره ی آیینــه دیــدن دوست دارم

در خموشی چشم ماروقصه ها وگفت وگو هاست
من تو را درجسته ی محراب دیدن دوست دارم
من تــو را بالاتر از مـن برتــر از من دوست دارم

شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم
بی تو بـودن را برای با تو بودن دوست دارم

در هــوای دیدنـت یـک عمـر در چلـه نشسـتم
چله را در مقدم عشقم شکستن دوست دارم

بغـض سر گـردون ابـرم قلـه ی آرامشم کن
شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم

من تو را بالاتر از من برتر از من دوست دارم
شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم

بی تو بودن را برای با تو بودن دوست دارم 
شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم

شعر : اردلان سرافراز
آهنگ : فرید زولاند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه