۱۳۹۲/۲/۱۳

تو بخوان





تو بخوان - مرضیه-دانلود

تو بخوان - افتخاری-دانلود

تو بخوان - سالار عقیلی-دانلود





شعر : معینی کرمانشاهی
آهنگ : جواد لشکری
دستگاه شور

معینی کرمانشاهی



هرگـز نمی شد باورم   این برف پیری برسرم   سنگین نشیند چنین
من بودم ودل بود و می   آواز مــن آوای نــی   هرگوشه میزد طنین

اکنون منم حیران       زعمر رفتـه سرگردان       ای خـدای من
 با این تن خستـــه      هزاران نـاله بنشستـه     در صدای من

ای عشق نافرجام من رفتی کجا     ای آرزوی خام من رفتی کجا
آن دوره  آشفتگــی های تو کـو     ای عمر نا آرام من رفتی کجا

  توبخوان شب همه شب برایم ای مرغ سحر  
که دل خستـــه مـن درآمــد از سینـــه بــدر

  تو سبک بالی ومـن اسیـر بشکسته پرم    
توپرازشوری و من به عالمی خسته ترم

تو بخوان تو بخوان بگوش اهل جهان
که خبــر شــود از شتاب این کاروان


شعر : معینی کرمانشاهی
آهنگ : جواد لشکری
دستگاه شور


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه