۱۳۹۲/۲/۱۳

من و تو





  مـن و تـو - گوگوش- دانلود

             لینک کمکی




شعر : اردلان سرفراز
آهنگ : حسن شماعی زاده






من و تو با همیم اما دلامون خیلی دوره
همیشه بین ما دیوار صـد رنگ غروره

نداریـم هیچ کـدوم حـرفی که بازم تازه باشه
چراغ خنده هامون خیلی وقته سوت وکوره

هم صدای بی صداییم
با هم و از هم جداییم
خسته از این قصه هاییم
هم صــدای بـی صداییم

نشستیـم خیلـی شبها قصـه گفتیـم از قدیما
یه عمره وعده ها افتاده از امشب به فردا

تمام وعده ها رو دادیم و حرفارو گفتیم
دیگـه هیچـی نمی مـونـه برای گفتن ما

گلای سرخمون پوسیده موندن توی باغچه
دیگه افتاده از کـار ساعت پیر رو طاقچه

گلهای قالـی رنـگ زرد پاییــــزی گـرفتن
اونام خسته شدن ازحرف هرروز تو ومن

هم صدای بی صداییم
با هم و از هـم جداییم
خسته از این قصه هاییم
هم صــدای بـی صـداییم

من و تو   من و تو    من و تو   من و تو

شعر : اردلان سر فراز
آهنگ : حسن شماعی زاده

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه