۱۳۹۲/۲/۱۴

ای ساربان



ای ساربان - الهه-دانلود                                      آهنگ: عبدالعلی وزیری

ای ساربان - شهیدی -دانلود                                آهنگ:جواد معروفی
 
ای ساربان - شجریان-دانلود                                بداهه خوانی (تار فرهنگ شریف)  

ای ساربان - گلپا -دانلود                                     آواز

ای ساربان- تعریف-دانلود

ای ساربان - ناظری-دانلود                                   آهنگ :عندلیبی
                                        
ای ساربان - مختاباد-دانلود

ای ساربان - افتخاری (اجرای 1)-دانلود                 آهنگ : همایون شجریان

ای ساربان - افتخاری (اجرای 2)-دانلود                 آهنگ : فردین کریم خاوری

ای ساربان - سپیده رییس السادات-دانلود

ای ساربان - مهردادکاظمی-دانلود

ای ساربان -سالار عقیلی-دانلود

ای ساربان-گوگوش-دانلود                                 ( آهنگ و لهجه افغانی)

ای ساربان-گیتی-دانلود

ای ساربان - معین -دانلود

ای ساربان-محسن کرامتی-دانلود                          آهنگ : علیزاده

ای ساربان - نغمه غلامی-دانلود                           آهنگ : کیوان ساکت

ای ساربان -  Botir Zokirov-دانلود  (خواننده ازبک)

ای ساربان - ساربان-دانلود(خواننده افغان)



شعر : سعدی شیرازی








ای ساربــان آهستـــه رو کآرام جانـم می‌رود
وآن دل که با خود داشتم با دلستانم می‌رود

من مانده‌ام مهجـــور از او بیچــاره و رنجور از او
گویــی کــه نیشی دور از او در استخــوانـم می‌رود

گفتم به نیرنگ و فسون پنهان کنم ریش درون
پنهـــان نمی‌مانــد که خــون بر آستـــانم می‌رود

محمل بدار ای ساروان تندی مکن با کاروان
کز عشــق آن ســرو روان گویی روانم می‌رود

او می‌رود دامن کشـان من زهر تنهایی چشان
دیگر مپرس از من نشان کز دل نشانم می‌رود

برگشــت یار سرکشـم بگذاشت عیش ناخوشم
چون مجمـــری پرآتشـــم کز سر دخانم می‌رود

با آن همه بیداد او وین عهد بی‌بنیاد او
در سینه دارم یـاد او یا بر زبانم می‌رود

بازآی و بر چشمـم نشین ای دلستان نازنین
کآشوب و فریـاد از زمیـن بر آسمـانم می‌رود

شب تا سحــــر می‌نغنـوم و اندرز کس می‌نشنوم
ویـن ره نه قاصـد می‌روم کز کـف عنانـم می‌رود

گفتم بگریم تا ابل چون خر فروماند به گل
ویـن نیـز نتوانــم که دل با کاروانم می‌رود

صبـر از وصـال یار من برگشتـن از دلدار من
گر چه نباشـــد کار مـن هم کار از آنـم می‌رود

در رفتــــن جان از بـدن گوینـد هر نوعی سخن
من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم می‌رود

سعدی فغان از دست ما لایق نبود ای بی‌وفا
طاقـــت نمی آرم جفــا کار از فغـــانم می‌رود

شعر : سعدی شیرازی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه