۱۳۹۲/۲/۱۳

من عاشق عاشق شدنم



یکی را دوست می دارم

من عاشق عاشق شدنم - معین-دانلود

من عاشق عاشق شدنم - هایده-دانلود


من عاشق عاشق شدنم - عارف-دانلود

من عاشق عاشق شدنم - عارف-دانلود( لینک کمکی)




شعر : مسعود امینی
آهنگ : معین



یکی را دوست می دارم
ولی افسوس او هرگز نمی داند
نگاهش می کنم ،شاید بخواند از نگاه من 
که او را دوست دارم
ولی افسوس او هرگز نگاهم را نمی خواند

به برگ گل نوشتم من ، که او را دوست می دارم
ولی افسوس ، او گل را به زلف کودکی آویخت ، تا او را بخنداند
صبا را دیدم و گفتم صبا ، دستم به دامانت
بگو از من به دلدارم ، تو را من دوست می دارم
ولی ناگه ، ز ابر تیره برقی جست و روی ماه تابان را بپوشانید



من عاشق ، عاشق شدنم
 
من به خاکستر نشینی ، عادت دیرینه دارم
سینه مالا مال درد ، اما دلـی بی کینه دارم


پاکبازم من ولی ، در آرزویم عشق بازیست
مثل هر جنبنده ای ، من هم دلی در سینه دارم


من عاشق ، عاشق شدنم

در کدامین مکتب و مذهب ، جرم است پاکبازی
در جهان ، صدها هزاران پاکباز ، در سینه دارم


کار هر کس نیست مکتب داری این پاکبازان
هدیه از سلطان عشق بر هر دو پایم پینه دارم


من عاشق ، عاشق شدنم

من از بیراهه های حله بر می گردم و آواز شب دارم
هزار و یک شبی دیگر ، نگفته زیر لب دارم


مثال کوره می سوزد تنم از عشق ، امید طرب دارم
حدیث تازه ای از عشق مردان حلب دارم


من عاشق عاشق شدنم ، من عاشق عاشق شدنم




شعر : مسعود امینی

آهنگ : معین

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه