۱۳۹۲/۲/۱۳

تنهایی(چرا عاشق شدم)




چه بی اثر می خندم ، چه بی ثمر می گریم

تنهایی (چرا عاشق شدم من) - الهه-دانلود

تنهایی (چرا عاشق شدم من)- عماد رام-دانلود

تنهایی (چرا عاشق شدم من) - شادمهر-دانلود

تنهایی (چرا عاشق شدم من) - شکیلا-دانلود


شعر:
آهنگ: عماد رام





در این دنیا تک و تنها شدم من
گیاهی در دل صحــرا شدم من

چو مجنونی که از مردم گریزد
شتابان در پی لیلا شدم من

چه بی اثر می خندم، چه بی ثمر می گریم

به ناکامــی چرا رسوا شدم من
چرا عاشق چرا شیدا شدم من

من آن دیر آشنــا را می شناسم
من آن شیرین ادا را می شناسم

محبـــت بیـن مـا کـار خـــدا بود
از اینجا من خدا را می شناسم

خوش آن روزی که این دنیا سرآید
قیامــــت بــا قیــــام محشـــــر آید

بگیــــــرم دامــن عـدل الهی
بپرسم کام عاشق کی برآید

 چه بی اثر می خندم، چه بی ثمر می گریم

به ناکامی چرا رســوا شدم من
چرا عاشق چرا شیدا شدم من


شعر:
آهنگ: عماد رام

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه