۱۳۹۲/۲/۱۳

به دنبال دل




به دنبال دل- حمیرا-دانلود                                                                                   

به دنبال دل- افتخاری- دانلود                                              


ترانه : معینی کرمانشاهی
آهنگ: تجویدی



مـن طـالب وصلـت نبودم
گر سوی بامت پر گشودم
 
گفتم مگر جویم تو را در خلوت دل
دنبال دل افتـاده ام منزل به منزل

افتـان و خیـزان میروم صحرا به صحرا
طوفان عشقت می کشد دریا به دریا

کو آن که داند مشکل من
این محنت بی حاصل من

تـا کـی خـداونـدا جــدایی
وای از من و وای از دل من


گفتم مگر جویم تو را در خلوت دل
دنبال دل افتـاده ام منزل به منزل

آن شور تو آن تاب من کو
آن خلـوت مهتـاب من کو

دیده بی خواب من کو
آن دل بی تاب من کو

آن حالت آشفته ام کو
راز به عالم گفته ام کو

اشک چون سیلاب من کو
  آن دیـده بی خـواب من کو 



ترانه : معینی کرمانشاهی
آهنگ: تجویدی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه