۱۳۹۲/۲/۱۳

از عشق تو مستم / در فکر تو بودم




از عشق تو مستم و "در فکر تو بودم" - مرضیه-دانلود

از عشق تو مستم و "در فکر تو بودم" - تعریف-دانلود

از عشق تو مستم و "در فکر تو بودم" - زند وکیل-دانلود

از عشق تو مستم و "در فکر توبودم" - شیدا و مسعود جاهد-دانلود





شعر : علی اکبر شیدا
آهنگ : علی اکبر شیدا




اگر مستم من از؛ عشق تو مستم     بیا بنشین که دل؛بردی ز دستم 
آخ دلــم پیش تو بند، پیــش تو بنده
یـارم مشکل پسند، مشکل پسنده
مرا عشق رخت، بیچاره کرده
 میان کوه و دشت، آواره کرده

 ***************

در فکر، در فکر تو بودم، که یکی حلقه به در زد 
گفتم، گفتم؛ صنما، قبله نمــا، بلکه تو باشی
تو باشی  تو باشی   تو باشی
 
تویی حبیـب من
تویی عــزیــز من 
تویی نـگـار من
تویی طـبـیـب من

خیر نبینی که من می‌سوزم
خیر نبینی که من مـی‌سازم

تو که بـی ‌وفــا نبودی
پر جـور و جفــا نبودی


آن‌که مرا از تـو جــدا می‌کند
خیر نبیند که چه ها می کند

تو که بـی ‌وفــا نبودی
پر جـور و جفــا نبودی


شعر : علی اکبر شیدا
آهنگ : علی اکبر شیدا



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه