۱۳۹۲/۲/۱۳

نغمه جوانی





                                                    




شعر : میرناصر شریفی
آهنگ : مهدی خالقی

دستگاه همایون




تو به ساز طرب میزنی نغمه ها ی جوانی
من هم آواز دل سر کنم نغمه ی زندگانی

تو ز ســـوز نهـانـم نـداری خبـر ای گل من
نقد جان را که دادم به راه تو ای دل ندانی

از باده ی شوق من سرخوش و مست
تـــــو افتــــاده ز پـــا دل داده زدســـــت

در خلـوت دل من هستم و او
یک چهره ی بد یک روی نیکو

غم رود از دل به نگاهی به نگاهی
دل رود از کـــف به نـگاه رخ ماهی

دل شـده مشتــاق چه بخواهد چه نخواهد
من شدم عاشق چه بخواهی چه نخواهی

وه که گل آمد به چه رویی به چه مویی
من چه بگویم چه سپیدی چه سیاهی

دل شـده مشتــاق چه بخواهد چه نخواهد
من شدم عاشق چه بخواهی چه نخواهی

شعر : میرناصر شریفی
آهنگ : مهدی خالقی

دستگاه همایون


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه