۱۳۹۲/۲/۱۴

بگذار بسوزم(از من بگذر)





بگذار بسوزم - مرضیه-دانلود

بگذار بسوزم - قربانی-دانلود


شعر: تورج نگهبان آهنگ : همایون خرم

بیات اصفهان



تورج نگهبان


غمگین چو پاییزم  از من بگذر
شعـری غم انگیزم از من بگذر

سر تا به پا عشقـم  دردم  سوزم
بگذشتــه در آتــش همچــون روزم

غمگین چو پاییزم ، از من بگذر
شعری غم انگیزم ، از من بگذر

بگــــذار ای بـــی خبر بسوزم
چون شمعی تا سحر بسوزم

دیگر ای مه به حال خسته بگذارم
بگـــــذر و با دل شکستـــه بگذارم

بگــذر از مـن تـا بـه سـوز دل بسوزم
در غم این عشق بی حاصل بسوزم

بگذر تا در شرار من نسوزی
بی پروا در کنـار من نسوزی
همچون شمعی به تیره شب ها

می دانی عشـق ما ثمر ندارد
غیر از غم ، حاصلی دگر ندارد
بگـــذر زیـــن قصـــه ی غــــم افـزا

غمگین چو پاییزم ، از من بگذر
شعری غم انگیزم ، از من بگذر

سر تا به پا عشقم ، دردم ، سوزم
بگـذشتـــه در آتــش همچــون روزم

غمگین چو پاییزم ، از من بگذر
شعری غم انگیزم ، از من بگذر



شعر: تورج نگهبان
آهنگ : همایون خرم

بیات اصفهان
 

۱ نظر:

  1. Slot Machine Online Gambling - JT Hub
    Slot Machine Online Gambling. 삼척 출장샵 There are also 안성 출장마사지 slots machines that can 양주 출장샵 be played for real money. The machines also have 의정부 출장마사지 different types of coin games. 안양 출장샵 The slot

    پاسخحذف

دیدگاه شما در باره این ترانه