۱۳۹۲/۲/۱۳

بخت بیدار(زندگی جاوید)




بخت بیدار - بنان-دانلود

بخت بیدار - مرضیه-دانلود

بخت بیدار - مختاباد-دانلود

بخت بیدار - حمید-دانلود



شعر : اسماعیل نواب صفا
آهنگ : اکبر محسنی
دستگاه شور



اسماعیل نواب صفا

بخت بیدار منی
حسن گلزار منی
من که رام توام
اسیر دام توام
ای روی تو بهشت من
عشق تو سر نوشت من

باز آ ، باز آ



تو گل زیبای منی
می من مینای منی
به خدا ای ماه درخشان
روشنی شبهای منی

سحر امیـــــد منی
مه من خورشید منی
به خدا ای جلوه هستی
زندگی جاویــــد منی



ای دل نور تو کو ای جان شور تو کو
ای مه مهــــر و وفـــای تو کجــا شد
بی آن سلسه مو با من قصه مگو
دل خواهان فنــا شد  چه بجا شد

بی شکیب و دلداده منم
بی نصیب و آزاده منم
چون بی دل آرامم کو صبر و آرامم
باشد چون افسانه آغاز و انجامم

باز آ ، باز آ

تو گل زیبای منی
می من مینای منی
به خدا ای ماه درخشان
روشنی شبهای منی

سحر امید منی
مه من خورشید منی
به خدا ای جلوه هستی
زندگی جاوید منی



ای دل نور تو کو ای جان شور تو کو
ای مه مهر و وفای تو کجا شد
بی آن سلسه مو با من قصه مگو
دل خواهان وفا شد چه به جا شد



بی شکیب و دلداده منم
بی نصیب و آزاده منم
چون بی دل آرامم کو صبر و آرامم
باشد چون افسانه آغاز و انجامم

باز آ ، باز آ

شعر : اسماعیل نواب صفا
آهنگ : اکبر محسنی
دستگاه شور


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه