۱۳۹۲/۲/۱۳

خدا تو را نگهدار(گل خزان ندیده)





خدا تورا نگهدار - ویگن- دانلود     (اجرای نخست)

خداتورا نگهدار - ویگن - دانلود      (اجرای دوم)

خدا تورا نگهدار - شیدا جاهد - دانلود




شعر:ایرج تیمورتاش
آهنگ:سورن آراکلیان


بشنوید با صدای ویگن

بشنوید با صدای شیدا جاهد

گل خـزان ندیده

بهــار نو رسیده

کنون که میروی زین گلزار  خدا تو را نگهدار

بود طنیــن آوای تو  کنون به گوشم ای یار


پیـــام من تـو بشنــو  خــدا تو را نگهــدار

دو چشم من به ره باشد  در آرزوی دیدار


مسافــر عزیـزم  تو هــم به یاد مـن باش

جدایی و فراموشی نبینم از تو ای کاش


نباشــد به جز مهــرت هوای دیگری در سر

برو خدا به همراهت  تو ای زجان گرامی تر

شعر:ایرج تیمورتاش

آهنگ:سورن آراکلیان

 

۲ نظر:

  1. با سلام و تشکر از سایت خوبتون که در زمینه تاریخچه موسیقی ایران بی نظیره . من این آهنگ رو از دوران کودکی به خاطر دارم و کاستهای قبل انقلاب ، ولی اون اجرا هیچکدوم از اجراهایی که شما رو سایت گذاشتین نیست . اون با صدای یک مرد نسبتاً مسن و لحجه تاجیک یا افغانی بود . خیلی دنبالش گشتم ولی نتونستم پیداش کنم . اخیراً جایی خوندم اصل ترانه مال موسیقی آشوریان هست با صدای جورج چهاربخشی و ویگن هم یک اجرا به زبان آرامی از اون داره . ممنون میشم اگه بتونید کمکم کنید .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. با درود
      برای من هم جالبه ، چشم ، تلاش خودم را می کنم

      حذف

دیدگاه شما در باره این ترانه