۱۳۹۲/۲/۱۴

چشم من




چشم من - داریوش (اجرای اول)-دانلود

چشم من - داریوش (اجرای دوم)-دانلود


شعر : اردلان سرفراز
آهنگ :شماعی زاده





چشــم مـن بیــا منـو یــاری بکن
گونه هام خشکیده شد کاری بکن
غیر گریه مگه میشه کاری کرد
کاری از مـــا نمیـاد زاری بکن

اونکه رفته دیگه هیچ وقت نمیاد
تا قیـــامـت دل من گریه میخواد

هرچی دریا رو زمین داره خدا
بــا تمــوم ابـــرای آسمــــونا
کاشکی میداد همه رو به چشم من
تا چشــام به حال من گریه کنن

اونکه رفته دیگه هیچ وقت نمیاد
تا قیامت دل من گریه میخواد

قصــه گذشتــه های خــوب من
خیلی زود مثل یه خواب تموم شدن
حالا باید سر رو زانو بذارم
تا قیامت اشک حسرت ببارم

دل هیشکی مثل من غم نداره
مثل من غربت و ماتم نداره
حالا که گریه دوای دردمه
چرا چشمم اشکشو کم میاره

خورشید روشن ما رو دزدیدن
زیر اون ابرای سنگین کشیدن
همه جا رنگ سیاه  ماتمه
فرصت موندنمون خیلی کمه

اونکه رفته دیگه هیچ وقت نمی یاد
تا قیامت دل من گریه میخواد

سرنوشت چشاش کوره نمی بینه
زخم خنجرش میمونه رو سینه
لب بسته سینه غرق به خون
قصـه موندن آدمهـا اینه

اونکه رفته دیگه هیچ وقت نمی یاد
تا قیامت دل من گریه میخواد

شعر : اردلان سرفراز
آهنگ : شماعی زاده

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه