۱۳۹۲/۲/۱۳

نمی دانم چه در پیمانه کردی





نمی دانم چه در پیمانه کردی - عبداله دوامی-دانلود

نمی دانم چه در پیمانه کردی - الهه-دانلود

نمی دانم چه در پیمانه کردی - پریسا-دانلود

نمی دانم چه در پیمانه کردی - سیما بینا-دانلود

نمی دانم چه در پیمانه کردی - محمد معتمدی-دانلود







شعر : عارف قزوینی
آهنگ : عارف قزوینی
مایه افشاری





 نمی دانم چه در پیمـانه کردی              تو لیلی وش مرا دیوانه کردی 

چه شد اندر دل من جا گرفتی              مکان در خانه ی ویرانه کردی

ای تو تمنای من       یار زیبای من      تویی لیلای من

مرا مجنون صفت دیوانه کردی

زدی از هر طرف آتش چو شمعم              مرا بیچاره چون پروانه کردی

ای یار سنگین دلم         ای لعبت خوشگلم         ســرو پا در دلـم

به فقیران نظر شاهانه کردی



شعر : عارف قزوینی
آهنگ : عارف قزوینی
مایه افشاری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه