۱۳۹۲/۲/۱۳

تک درخت




تک درخت - پوران-دانلود

تک درخت - غلامحسین اشرفی-دانلود

تک درخت - شکیلا-دانلود



شعر : اسماعیل نواب صفا
آهنگ : عباس شاپوری



اسماعیل نواب صفا


تک‌درختی تیره‌بختم که در سکوت صحرا
فریاد من شکسته در گلویم
تک‌درختی بی‌پناهم که دشت آرزوها
گردیــد آخــــر مــزار آرزویـــم

خشک و بی‌بارم پس ثمرم کو
آن شـادابــی آن برگ و بـرم کو

دور از یـــاران بی‌توشه و برگم
همخانۀ محنت همسایۀ مرگم

بر رخســـــــارم غبـــــار غم نشسته
طوفان از من چه شاخه‌ها شکسته

چو نهـــال زهــــر آلوده همه کس از من بگریزد
نه کسی با من بنشیند نه کسی با من آمیزد

گویم غم خود را با خار بیابان
در سینه نهفتم اسرار بیابان

در دل شب سکوت صحرا بود غم افزا آه
از تو جدا بگویم ای مه حدیث خود با ماه

تک‌درختی تیره‌بختم، که در سکوت صحرا
فریاد من شکسته در گلویم
تک‌درختی بی‌پناهم که دشت آرزوها
گردیــــد آخــــر مــــزار آرزویم


شعر : اسماعیل نواب صفا
آهنگ : عباس شاپوری


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه