۱۳۹۲/۲/۱۳

آوای خسته دلان




آوای خسته دلان - مرضیه-دانلود4shared
                                                             mediafire
آوای خسته دلان - مهستی -دانلود 4share

                                                             mediafire

آوای خسته دلان - داریوش-دانلود 4shared

                                                               mediafire


آوای خسته دلان - حمید-دانلود


شعر : تورج نگهبان
آهنگ : همایون خرم
 دستگاه همایون

تورج نگهبان



قسم به دلهای خسته ی خسته دلان
قسم به قلب شکسته ی خسته دلان
بـه آه بـر لــب نشسته ی خسته دلان

که من دراین سینه جز غمی آشنا به دل همزبان ندارم
از او جـدا مانـده ام  در ایـن رهگـذر ز یـارم  نشان ندارم

ببین به شام بی ستاره ام نکرده چاره ام نگاه چاره سازی
نخـوانـده با نوای خسته ام   نی شکسته ام نوای دلنوازی

ز حسـرتـم آه بی ثمـر بر لب تا کی  یارب تا کی
به خلوتـم شـام بی سحـر تا کی   امشب تا کی

ندیده ای ترانه ی حزینم     به نیمه شب کلام آتشینم
ز حسـرتـم آه بی ثمـر بر لـب تا کی  یارب تا کی
به خلوتـم شـام بی سحـر تا کی   امشب تا کی

چه کنم ،چه کنم         چه کنم ، چه کنم


شعر : تورج نگهبان
آهنگ : همایون خرم
 دستگاه همایون

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه