۱۳۹۲/۲/۱۳

تو مرا تنها نگذاری





تو مرا تنها نگذاری-حمیرا - دانلود




شعر : بیژن ترقی
آهنگ : پرویز یاحقی
 بیات اصفهان

بیژن ترقی



گفتم که بعد ازآن همه محنت
آن عشــق و آن دنیـای محبت

آن سـر بـه زانــو بردن و زاری
آن عشق وآن دلداری و یاری

تو مـــرا تنهــــا نگذاری

گفتم پس از آن بی خبری ها
آن گریــه هـا  دیـوانـه گری ها

گر جـان ز شیدایی به لب آری
جـز مـن بـه یـاری دل نسپاری

 تو مــرا تنهــــا نگذاری

تا دلم مست و مد هوش تو شد
گلشـن عشقــم  آغـوش تو شد

گفتـم که بیایی   تو مرا تنها نگذاری

هـر زمــان بـردی نـام دگران
چون مرا دیدی از غم نگران

 گفتی که به جز من به جهان دلداده نداری
 تو مـــرا تنهـــــا نگذاری

گمان نـدارم مرا به درد و غم جدایی بسپاری
ز غــم بمیــرم اگرکه تنها و بی پناهم بگذاری

مـــرو کــه تـرسـم خـدا نکـرده دگـر نیــایــی بـه بـرمن
ندانی آن دم که بی تو هستم دلم چه آرد به سرمن



شعر : بیژن ترقی
آهنگ : پرویز یاحقی


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه