۱۳۹۲/۲/۱۱

نامه رسان





نامه رسان- حسن شجاعی - دانلود





نامه رسان نامه من دیر شد         کودک ولگـرد فلــک پیـــر شد

خون به رگ زال زمان شیر شد    برده بیچــاره زجان سیـر شد

      نامه مارا نکند باد برد               یا که فرستنده اش از یاد برد 
یا دگری بر دگری داد برد                صید شد در ره و صیاد برد

نامه رسان نامه من دیر شد         کودک ولگرد فلک پیر شد

دیده به در دوخته ام قرنها        زآتش غم سوخته ام قرنها 
  چهره برافروخته ام قرنها          سوخته ام سوخته ام قرنها

نامه رسان نامه من دیر شد         کودک ولگرد فلک پیر شد

نامه یوسف به زلیخا رسید             دستخــــت قیس به لیلا رسیـــد
  قاصد وامق بر عذرا رسیـــد             نامه رسان جان به لب ما رسید 

نامه رسان نامه من دیر شد         کودک ولگرد فلک پیر شد

   لک لک آواره بی خانمـــــان           روی چنـــار آمــــد و زد آشیان   
  جوجه برآورد زمـــان در زمان           هر نوه اش شد سر یک دودمان

نامه رسان نامه من دیر شد             کــودک ولگرد فلک پیر شد





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه