۱۳۹۲/۲/۱۲

بـاغ نظـــر




باغ نظر - شجریان (اجرای 1)-دانلود             دستگاه شور

باغ نظر - شجریان - (اجرای 2)- دانلود         دستگاه همایون

باغ نظر - هایده -(گلهای رنگارنگ 506) - دانلود     دستگاه همایون




شعر : سعدی
آهنگ : قدیمی ( شیدا)




آنکه هلاک من همی خواهد و من سلامتش
هر چه کنـــد ز شاهـدی کس نکند ملا متش

باغ تفرج است و بس میوه نمی دهد به کس
جز به نظـــر نمی رسـد سیب درخت قامتش

داروی دل نمی کنم کان که مریض عشق شد
هیـــچ دوا نیــــاورد بـــاز بــــه استقـــــامتـــش

هرکه فدا نمی کند دنیی و دین و مال وسـر
گـو غــم نیکــوان مخـور تا نخوردی ندامتش

جنگ نمی کنم اگر دست به تیغ می برد
بلکه به خـون مطالبت هم نکنم قیامتش

کاش کـه در قیامتـش بار دگر بدیدمی
کانچه گناه او بود من بکشم غرامتش

هرکه هوا گرفت و رفت از پی آرزوی دل
گــوش مـدار سعــدیا بر خبر سلامتش



شعر : سعدی
آهنگ : قدیمی ( شیدا)


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه