۱۳۹۲/۲/۱۲

زهره




زهره - داریوش رفیعی-دانلود

زهره -  کورس سرهنگزاده-دانلود

زهره -  داریوش اقبالی-دانلود

زهره - هایده-دانلود
زهره - سیامک شجریان - دانلود







شعر ترانه : مهدی رییسی  یا  جهانگیر تفضلی
آهنگ : محلی  (تنظیم مجید وفادار)
دستگاه سه گاه (گوشه زابل)






یاد از آن روزی که بودی زهره یار من
دور از چشــــم رقیبـــــان در کنار من

حالیا خالیست جایت ای نگار من
در شام تار من آخــر کجایی زهره

یاد داری زهــره آن روزی کـــــه در صحرا
دست اندر دست هم گردش کنان تنها

راه می رفتیم و در بین شقایق ها
بود عـالم مارا لطف و صفایی زهره

بود هنگام غروب آن روز افق زیبا
ایستادیـــم از برای دیدنـش آنجا

تکیه تو بر سینه ام دادی سر خود را
گفتیم با هــم ما بس رازهایی زهره

چون یقین کردی که در عشقت گرفتارم
سـرد گشتــی و نمـودی اینچنین خوارم

خود نکــردی فکـــر آخــر نازنیــن یارم
من هم چو تو دارم آخر خدایی زهره


شعر ترانه : مهدی رییسی  یا  جهانگیر تفضلی
آهنگ : محلی  (تنظیم مجید وفادار)
دستگاه سه گاه (گوشه زابل)


***********************

ای باد صبـــا بهــر خـــــدا بــــوی که داری
این بوی خوش از سلسله موی که داری

خرم شــده بستــان زتو ای باد بهاری
این خرمی از روی که و بـوی که داری

ای کاش بدانستمـــی ای آرزوی دل
تا خود تو به دل آرزوی روی که داری

ما روی دل از جمله جهان سوی تو داریم
تو روی دل ای قبلــه جـان سوی که داری

گردیــده موید زچــه فکـــــر تو پریشان
در سر مگر اندیشه گیسوی که داری


شعر ترانه : موید ثابتی
آهنگ : مجید وفادار

دستگاه سه گاه


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه