۱۳۹۲/۲/۱۱

چشم بی سرمه




چشم بی سرمه - مرضیه -دانلود

چشم بی سرمه - شجریان-دانلود

چشم بی سرمه - پریسا-دانلود




شعر و آهنگ : علی اکبر شیدا

دستگاه ماهور



  شنیدم ماهی و هم شاهی      میان دلبران بت صاحبدلان

    گفتم که غمخوارم شوی در روز جدایی     شمع شب تارم شوی ترسم که نپایی

  چشم بی سرمه سیاهش نگرید         روی ناشسته چو ماهش نگرید

    گفتم که غمخوارم شوی در روز جدایی     شمع شب تارم شوی ترسم که نپایی

  نه دلم بردی و    نه غمم خوردی    دلم آزردی بخدا 

    نا دیدن رویت می کشدم           آن سنبل مویت می کشدم

        هرچه کنی بکن ، نکن تـرک مـن ای نگـار من        
هرچه زنی بزن ، نزن طعنــه به روزگــــار من

         هرچه دهـی بده ، نده زلـــف به بـــاد ای صنـم          
هرچه شوی بشو ،  نشو تشنه به خون زار من


شعر و آهنگ : علی اکبر شیدا

دستگاه ماهور





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه