۱۳۹۲/۲/۱۱

گل گلدون من(از تو تنها شدم)





گل گلدون من- سیمین غانم- دانلود


شعر : فرهاد شیبانی
آهنگ : فریدون شهبازیان

دستگاه اصفهان





 گل گلدون من شکسته در باد
   توبیــــا تا دلـــــم نکـــرده فریاد

  گل شب بو دیگه شب بو نمی ده
 کی گل شب بو را از شاخه چیده

گوشــــه آسمـون پر رنگـین کمـون
من مثـل تاریکـی تـو مثـل مهتـــاب 
اگـــه باد از ســــر زلــف تــــو نگذره
من میرم گم می شم تو جنگل خواب

        گل گلــــدون من ماه ایــوون من
از تو تنــها شدم چوماهــــی از آب 
  گل هــر آرزو رفتــه از رنگ و بـــــو
من شدم  رودخونه دلم یه مرداب

        آسمون آبی میشه اما گل خورشید
         روشاخه های بید دلش میگیره
        دره مهتابـــی میشه اما گل مهتــاب
       از برکــه های آّب بالا نمیـــــره

  توکه دست تکون میدی
به ستاره جون میدی
  میشکفه گل از گل باد
   وقتی چشمات هم میــاد
دوستاره کم میاد
میسوزه شقایـــق از داغ

     گل گلــــدون من ماه ایوون من
    از تو تنها شدم چوماهی از آب
     گل هر آرزو رفته از رنگ و بو
     من شدم  رودخونه دلم یه مرداب



شعر : فرهاد شیبانی
آهنگ : فریدون شهبازیان

دستگاه اصفهان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه