۱۳۹۲/۲/۱۱

سیمین بری





سیمین بری- جمشید شیبانی-دانلود

سیمین بری - ویگن-دانلود


سیمین بری- شاهرخ - دانلود 

سیمین بری - ستار و ارسین-دانلود

سیمین بری - زهره جویا - دانلود

 
بشنوید با صدای شیبانی

 
بشنوید با صدای ویگن

 
بشنوید با صدای ستار

بشنوید با صدای شاهرخ


شعر ترانه : ابراهیم صفایی
آهنگ : شیبانی
دستگاه همایون (اصفهان)








سیمین بری گل پیکری آری       از ماه و گل زیبـــا تر ی آری
همچون پری افسونگری آری 

دیوانه رویت منم  چه خواهی دگر ازمن
سرگشته کویــت منم نداری خبر از من
هر شب که مه در آسمان    گردد عیان دامن کشان       گویم به او راز نهان
که با من چه ها کردی       به جانم جفــا کردی

هم جان و هم جانانه ای اما         در دلبــری افســانه ای اما
اما زمن بیگانه ای اما

آزرده ام خواهــی چـرا تو ای نو گل زیبا
افسرده ام خواهی چرا تو ای آفت دلها 

عاشق کشی شوخی فسونکاری       شیریـــن لبـــی امـــا دل آزاری
با ما سر جور و جفا داری

می سوزم از هجران تو نترسـی زآه من
دست من و دامان تو چه باشد گناه من 

دارم زتــو نامهربان      شوقی به دل شوری به جان       میسوزم از سوز نهان
زجانم چه می خواهی     نگاهی به من گاهی 

یا رب برس امشب به فریادم         بستان از آن نامهربان دادم
بیداد او برکنده بنیادم 

گو ماه من از آسمان دمی چهره بنماید
تا شــاهــد امیــد مـن زرخ پرده بگشاید


شعر ترانه : ابراهیم صفایی
آهنگ : شیبانی
دستگاه همایون (اصفهان)



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه