۱۳۹۲/۲/۱۱

عاشقم من




                                                                                                                                                         
                                                                                 



شعر : رهی معیری
آهنگ : مجید وفادار



عاشقم من عاشقی بی قرارم
کس نـــــــدارد خبـــر از دل زارم

آرزویـی جز تو در دل نـدارم

من به لبخندی از تو خرسندم
مهــــــر تـو ای مـــــه آرزومندم 
بـــر تـو پابنـــدم

از تو وفا خواهــم   من زخــــداخواهم     تا برهــت بـازم جان
تا به تو پیوستم    از همه بگسستم     بر تو فدا سازم جان

خیز و با من در افق ها سفر کن
دلنوازی چون نسیــــم سحر کن 

ساز دل را نغمه گر کن    همچو بلبل نغمه سر کن
نغمه گر کن     همچو بلبل نغمه سر کن


شعر : رهی معیری
آهنگ : مجید وفادار

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه