۱۳۹۲/۲/۱۱

باز آمـــدم




                                                                                                                                         
                                                                    
                                                
                                                                                                                                        
باز آمدم - روژان - دانلود
                                                                                                                                        


شعر : مولوی
آهنگ : محمد رضا لطفی

نغمه افشاری



باز آمــــدم بـاز آمــــــدم            از پیش آن یار آمدم

 در مــن نگـــر در من نگر           بهر تو غمخوار آمدم 

 شـــاد آمـدم شـاد آمدم           از جملــــه آزاد آمدم 

 چندین هزاران سال شد           تا من به گفتار آمدم 

آنجــــــا روم آنجــــا روم           بـالا بـــدم بـــالا روم

بازم رهــان بازم رهـــان            کاینجـا به زنهار آمدم

 من مرغ لاهـــــوتی بدم            دیدی که ناسوتی شدم 

دامـــش ندیــــدم ناگهان           در وی گرفتــــــــــار آمدم 

من نـــور پاکـــم ای پسر           نه مشت خاکم مختصـر 

آخــر صـــدف من نیستم            من در شــــــــهوار آمدم

 ما را به چشم سر ببین             ما را به چشم سر نبین 

آنجــــا بیـــا مـا را ببیـــن            کاین جا سبکبــــار آمدم


شعر : مولوی
آهنگ : محمد رضا لطفی

نغمه افشاری


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه