۱۳۹۲/۲/۱۲

محبـت(خطا کردم)





  محبت (خطا کردم) - حمیرا - دانلود




شعر : بیژن ترقی
آهنگ : پرویز یاحقی

دستگاه شور



از محبت بس که دیدم رنج و محنت
فـــرق محنــــت را ندانــــم از محبت

خدایا تو دانی که در زندگانی چه کـرده به من مهربانی من
خدایا تو دانی که این مهربانی شده دشمـن جــاودانی من

کسی که دلم را کشیده خدایا در آتش غم
نگفته کـه با او به غیــر محبت چه کرده دلم

بلا دیدم از دل خطا دیدم از دل نخواهم دلی را
دل غافلـــی را که شـــد باعـــث ناتوانــــی من

به عشقی اسیرم  به دردی دچارم کــه از محنـت آن
قـــراری نـــــدارم سیـــــه شــــد ازآن زندگانــــــی من

به جــــرم محبــــــت غــــم و درد و محنــــت
دلی پر زحسرت زمانه چرا کرده قسمت من

ز مـــن بـــــی ریـــا تــر زتـــو بــــی وفــــا تر
ندیده زمانه که عشق توراکرده قسمت من

اگر دل دادم وفـــــا کردم خدا می داند خطا کردم
اگر بی تو گریه ها کردم خدا می داند خطا کردم 

بلادیدم از دل خطا دیدم از دل نخواهم دلی را
دل غافلــی را که شـــد باعـــث ناتوانــــی من 

به عشقی اسیرم  به دردی دچارم کــه از محنـت آن
قـــراری نـــــدارم سیـــــه شــــد ازآن زندگانــــــی من


شعر : بیژن ترقی
آهنگ : پرویز یاحقی

دستگاه شور






هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه