۱۳۹۲/۲/۱۲

دلم پی اش پر می زنه




دلم پی اش پر می زنه -گلوریا روحانی-دانلود

دلم پی اش پر می زنه -کورس سرهنگزاده-دانلود

دلم پی اش پر می زنه -هایده-دانلود



شعر : محمد علی شیرازی
آهنگ :محلی شیرازی




 

دلـم امـــروز بـه آرومـی خـود خو کرده      وای جونم وای دلبر
یاد چشمون سیاهش منو جادو کرده      وای جونم وای دلبر

دلـم پی اش پـر می زنه 
بـه هـر دری در مــی زنه
به هر خونه سر می زنه

دلــم دلــم دلـــم

هنوز از دسـت غمش این دل مو پرخونه         وای جونم وای عمرم
بعـــد عمــری هنــوزم مــرغ دلـــم نالونه          وای جونم وای عمرم

میرم می گـردم سربه سر
دشــت و دمــن کـوه و کمر
میـــــرم  از او گیــــرم خبـر
          
میــرم میــرم میــرم

خــــــدا مهــربـــونه  یــــــار عاشقـــونه  دل مـــو جـوونه
خودش خوب می دونه که برجون عاشق جدایی گرونه

درختی مو بیدم در کنج بیشه
تراشیــدن  مـرا با ضـرب تیشه

تراشیــدن مــــرا قلیـون بسـازن
که آتیش برسرم باشه همیشه

من و تو گندم یک خوشه بودیم
مـن وتو آب یـک رودخـونه بودیم

من و تو بستـه بودیـم عهـد و پیمون
کـدوم کافـر کـرده تورا کـرده پشیمون

عزیــزم کجایی آی کجایی آی کجایی
دل شیــــرازیــــم امشـــــو کجـــــایی

به خــدا مثـل دلــم شکل دلــم پیــدا نمیـشـه هیچ دلی
مثل این دل که شده شیدای تو شیدا نمیشه هیچ دلی

ابـرو کمــونــی خوشگلـــه نامهــــربـونــی خوشگلــه
دلم سی تو پر می کشه خودت می دونه خوشگله


شعر : محمد علی شیرازی
آهنگ :محلی شیرازی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه