۱۳۹۲/۲/۱۲

زمن نگارم خبر ندارد




زمن نگارم خبر ندارد - شهیدی دانلود

زمن نگارم خبر ندارد - مرضیه -دانلود

زمن نگارم خبر ندارد - شجریان -دانلود(اجرای 1)

زمن نگارم خبر ندارد - شجریان-دانلود (اجرای 2)

زمن نگارم خبر ندارد - افتخاری-دانلود


شعر : محمدتقی بهار
آهنگ: درویش خان

دستگاه ماهور



محمد تقی بهار (ملک الشعرا)


زمـن نگــارم عزیزم خبر ندارد
به حال زارم عزیزم خبر ندارد

خبـــــر نــــدارم مـن از دل خود
دل من از من عزیزم خبر ندارد
کجا رود دل عزیز من که دلبرش نیست
کجــا پـــرد مــرغ حبیبــــم کـــه پر ندارد
امان از این عشق عزیز من فغان از این عشق
کـــــــه غیــــــــر خــــــــونِ جگــــــــر نـــــــــــدارد
 
همـه سیاهی همه تباهی مگــــر شـــب مـا سحر ندارد
بهار مضطــر عزیز من  منــالُ دیگـــــر که آه و زاری اثر ندارد 

جــز انتظــار و جــز استقـــامــت وطـــــن عـلاج دگـــر ندارد
زهر دو سـر بر سـرش بکــوبد کســی که تیغ دو سر ندارد

شعر : محمدتقی بهار
آهنگ: درویش خان

دستگاه ماهور

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه