۱۳۹۲/۲/۱۱

شور عشق





شور عشق- افتخاری -دانلود



شعر: فریدون مشیری
آهنگ : فریدون شهبازیان (بر اساس ملودی مرتضی نی داوود)


   
                         با یادت سرمستم ای نگار آسمانی
                         یادم کن تا هستم ای امید زندگانی

                 تا به هر ترانه میکشد زبانه شور عاشقانه من
                 حــــــال دل میگویـــــــد با زبــــان بیـــزبانــــــی

            هر لبخندت با من گوید دل مده بدست غم دراین عالم 
            بنشین با عشق تا گل رویــــد زیــن شـــب خــزانــــــی

                       تا که از نگاه تو نور شادی می بارد
                       دل زمهربانیت شـور و شادیها دارد

        با تو خزان من بهاران  باتو شبم ستاره باران از نور افشانی
        چه بخواهی چه نخواهی دل عاشق ره تو پوید بهر نشانی

                    دل و جان سرمست از شوق نگاه تو
                    همــه جا حیــــرانم دیـــده بــــــراه تو

                       کـــه بدین روح افزایــی زیبایی
                       رویایـی چون بهشت جاودانی

      چه شود گر باز آیی چون نفس باد سحر میرسدم جان دگر
      مـــــی بکشد ســوی تو پر همسفرم شــو که می توانـــی

                   پر و بالـم را با دیدارت کــی بگشایی
                   تب و تابم را با لبخندت کی بنشانی 

                   با یادت سرمستـم ای نگار آسمانی
                   یادم کن تا هستم ای امید زندگانی

شعر: فریدون مشیری
آهنگ : فریدون شهبازیان (بر اساس ملودی مرتضی نی داوود)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه