۱۳۹۲/۲/۱۱

ای ایران ، مرز پرگهر





ای ایران مرز پرگهر- بنان - دانلود

ای ایران مرز پر گهر - مرضیه - دانلود

ای ایران ، مرز پرگهر - سینا سرلک- دانلود

ای ایران ، مرز پرگهر - حسین سرشار - دانلود

ای ایران ، مرز پرگهر - جهانشاهی - دانلود


شعر : حسین گل گلاب
آهنگ:روح اله خالقی
نغمه دشتی

  ای ایران ای مــــرز پر گهر 
 ای خاکت سرچشمه هنر

دور از تو اندیشــــه بدان
 پاینده مانی ، تو جاودان

ای دشمن ار تو سنگ خاره ای ، من آهنم
جــان مــن فــدای خــــاک پــــــــاک میهنم

مهر تو چون شـد پیشه ام
 دور از تو نیست اندیشه ام

 در راه تو کی ارزش دارد این جان ما
 پاینـــــــــــــــده باد ، خــاک ایران ما

  سنـگ کوهت در و گوهر است
  خـــاک دشتت بهتر از زر است

 مهرت از دل کی برون کنم
 بر گو بی مهر تو چون کنم

تا گردش جهان و دور آسمان بپاست
 نور ایزدی همیشه رهنمای ما است

مهر تو چون شـد پیشه ام
 دور از تو نیست اندیشه ام

در راه تو کی ارزشی دارد این جان ما
پاینـــــــــــده بــاد ، خـــــــاک ایران ما

 ایران ای خــرم بهشت من
 روشن از تو سرنوشت من

گر آتــش بارد به پیکرم
 جز مهرت بر دل نپرورم

از آب و خاک و مهر تو سرشته شد گلم
 مهــــر اگــــر برون رود گلــــی شود دلم

مهر تو چون شد پیشه ام
دور از تو نیست اندیشه ام

در راه تو کی ارزشی دارد این جان ما
 پاینــــــــــــده بـــاد خــــــاک ایران ما

شعر : حسین گل گلاب
آهنگ:روح اله خالقی

نغمه دشتی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه