۱۳۹۲/۲/۱۳

بهـــار دلکــش




بهار دلکش - شجریان-دانلود                (شعر : ملک الشعرا بهار)

داغ حسرت - شهیدی-دانلود                   (شعر: رهی معیری)

بهار دلکش - علیرضا قربانی-دانلود   (شعر : ملک الشعرا بهار)

داغ حسرت - سالار عقیلی-دانلود         (شعر: رهی معیری)

بهار دلکش - بهبودف-دانلود                 (شعر : ملک الشعرا بهار)

بهار دلکش - شکیلا  -دانلود                (شعر : ملک الشعرا بهار)

بهار دلکش - دریا دادور-دانلود           (شعر : ملک الشعرا بهار)



آهنگ : درویش خان
شور (ابوعطا)



بهار دلکش
محمدتقی بهار

بهـار دلکش رسیـد و دل بجا نباشد
از آن که دلبر دمی به فکر ما نباشد

در ایـن بهار ای صنـم بیـا و آشتـی کن
که جنگ و کین با من حزین روا نباشد

صبحدم بلبل بردرخت گل به خنده می‌گفت
نــازنینـــان را، مــه جبینــــان را وفـا نبـاشد

اگر که با این دل حزین تو عهد بستی
با رقیب من چرا نشستی
چرا دلم را از کینه خستی

بیا دربرم از وفا یک شب ای مه نخشب
تـازه کــــن عهــــدی کـه برشکستـــــی

به باغ رفتـم دمی به گل نظـاره کردم
چو غنچه، پیراهن از غم تو پاره کردم

روا نباشــد اگــر ز مـن کنـاره‌جـویی
که من ز بهر تو از جهان کناره کردم

ای پری‌پیکر، سرو سیمین‌بر، لعبت بهاری
مهوشــی جانــا، دلکشــی امـا وفا نداری

***********************************************
داغ حسرت
رهی معیری

ز داغ حسرت در آتشم چون لاله امشب
دمـی نیـاسـایم از غمـــت ز ناله امشب

بیــا کــه بــی آتــشین لبـــت بـه نامرادی
چو لالـه نوشـم ز خـون دل پیالـه امشب

مایه ی نازی نغمه ی سـازی بـه دلنوازی
فکـر دلها کن چاره ما کن که چاره سازی

گلی نروید در این چمن به رنگ و بویت
فــروغ شبهــای مــا بـود زشمـــع رویت
بـه لــب رســد جـان بی دلان ز آرزویت

لطف یزدانی صبح خندانی به دلستانی
گلبن حسنی چشمه نوری امید جانی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه