۱۳۹۲/۲/۱۲

افسانه عشق(در کنج دلم)





در کنـج دلم عشق کسی خـانـه نــدارد


افسانه عشق - منوچهر همایونپور-دانلود

افسانه عشق - الهه-دانلود

افسانه عشق - محمودی خوانساری-دانلود

افسانه عشق - هوشمند عقیلی-دانلود

افسانه عشق - همایون شجریان-دانلود

افسانه عشق - سالار عقیلی-دانلود

افسانه عشق - افتخاری-دانلود





شعر : پژمان بختیاری
آهنگ : منوچهر همایونپور

دستگاه شور( ابوعطا)


پژمان بختیاری


منوچهر همایونپور

در کنـج دلم عشق کسی خـانـه نــدارد
کس جـای در این خانـه‌ی ویـرانـه نــدارد

دل را بـه کـف هـر که نـهــم باز پـس آرد
کــس تــاب نـگـهـــــداری دیـوانـه نــدارد

در انجـمــن عقــل ‌فـروشـان ننـهــم پـای
دیـوانــه ســر صــحـبــت فــرزانــه نــدارد

تـا چـنــد کـنــی قصـه ز اسکنـــدر و دارا
ده روزه‌ی عمـر این‌همـه افسـانـه نـدارد

از شاه و گدا هرکـه دراین میکده ره یافت
جـز خــون دل خـویـش به پیمـانـه نــدارد

در بــزم جهـان جز دل حسرت کش ما نیست
آن شمــــع کـــه می ســـوزد و پـروانـه ندارد

گفتم مه من از چه تو در دام نیفتی
گفتــا چـه کنــم دام شمـا دانه ندارد

ای آه مکش زحمت بیهوده که تاثیر ندارد
راهـــــی بــه حــریــــم دل جـانـانــه ندارد


شعر : پژمان بختیاری
آهنگ : منوچهر همایونپور

آواز ابوعطا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه