۱۳۹۲/۲/۱۲

بـت چیــن





بت چین - شجریان (اجرای 1)-دانلود

بت چین - شجریان (اجرای 2)-دانلود

بت چین - مرضیه-دانلود

بت چین - سیما مافیها-دانلود

بت چین - عقیلی و شهلا سرشار-دانلود

بت چین - رضوی سروستانی-دانلود

بت چین - گروه بانوان شیدا-دانلود

بت چین - یولدوز توردیوا (خواننده ازبک)-دانلود

بت چین - شیدا و مسعود جاهد-دانلود

بت چین - حمید-دانلود


شعر : شیدا
آهنگ : شیدا

دستگاه : بیات اصفهان - ماهور - راست پنجگاه



علی اکبر شیدا



ای مه من ای بت چین ای صنم
لاله رخ و زهــره جبیــن ای صنم

تـا به تــو دادم دل و دیــن ای صنم
بر همه کس گشته یقین ای صنم

مــن زتو دوری نتــــوانـــم دیگر
جانم وز تو صبوری نتوانم دیگر

بیا حبیبم بیا طبیبم بیا حبیبم بیا طبیبم

هر کـه ترا دیده زخود دل برید
رفته زخود تا که رخت را بدید

تیــر غمــت چون به دل من رسید
همچو بگفتم که همه کس شنید

من ز تـــو دوری نتــــوانـم دیگر
جانم وز تو صبوری نتوانم دیگر

بیا حبیبم بیا طبیبم بیا حبیبم بیا طبیبم

ای نفـس انس تـو احـیــای من
چون تویی امروز مسیحای من

حالت جمعی تو پریشان کنی
وای  بـه حال دل شیدایی من

مـن ز تـــو دوری نتـــوانـم دیگر
جانم وز تو صبوری نتوانم دیگر


***********************************

ای بت چین ای بت چین ای بت چین ای صنم
حــــوروش و لالـــه رخ و زهــره جبیــن ای صنم

من از تو دوری نتوانم دگر
وز تـو صبــوری نتوانم دگر

هرکـه تورا دیــد  زخود دل برید
رفته زخود هرکه رخـت را بدید

زلـف به رخساره چو افشان کنی
حالــــت جمعــی را پـریشان کنی

وای به حــال دل شیـــدای من

من از تو دوری نتوانم دگر
وز تــو صبــوری نتوانم دگر

تیــر غمـــت چون به دل مـا رسید
همچو بگفتم که همه کس شنید


شعر : شیدا و ظهیرالدوله
آهنگ : شیدا


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه