۱۳۹۲/۲/۱۲

علی گویم علی جویم




علی گویم علی جویم-درویش حیاتی -دانلود




علی جان است و جانانم علی درد است و درمانم
علی دین است و ایمـانم علـــــــــــــی اوراد قرآنم

علی محبوب و مطلوبم علی مقصود و معبودم
علی سرمایـه و ســودم علی جانـم علی جانم

علی شاهنشـه عالـم علی فخــــر بنی آدم
علی اعظم علی اکرم علی نور دوچشمانم

علی پشــت و پناه من علـــی هــادی راه من
علی مهر است و ماه من علی آیات و برهانم

علی دریای بی ساحل علی کامل علی واصل
علی اعــــلا علی عـادل معنـــــــــــای فرقانم

علی رازو نیاز من علی سوز و گداز من
علی قبله نیاز من علــــی ارکان ایمانم

علی رکــن و مقــام من علـی هردو کلام من
علی پیر و امام من علی روح است و الهامم

علی حبل المتین من علی حصن حصین من
علی دیــن مبیــن من علی شمع شبستانم

علی ذکــــر منـاجـاتم علـی قبلــه حاجاتم
علی پیر خراباتم علی خلد است و رضوانم

علی نور حیـات من حلال مشکلات من
صراط من برات من علی مرآت سبحانم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه