۱۳۹۲/۲/۱۲

تو بمانی (مرا نفریبی)





تو بمانی  (مرا نفریبی) -حمیرا -  دانلود



شعر ترانه : بیژن ترقی
آهنگ : پرویز یاحقی

دستگاه : سه گاه




بیژن ترقی
 



تـــوبمــــــانی که چـــو جانـــــــی در برم
تو ندانی که ز عشق تو چه آمد بر سرم


اگر چــه جهانـــی مرا شـــــده دشمن
بمـــان تــو بـــــرای شکستـــه دل من

که چشــــم دل مـــن شود زتو روشن

شدم به تو عاشق خطـا که نکردم
تور ا به غـــم تـــو رهـــا کـه نکـردم

بـــرای دل تـــو  چه ها کـــــه نکردم
شدم به تـو عاشق خطـا که نکردم


سخـــن دشمنـــان مشنـــو از بـــرم تــو مرو
من به خاطر تو از جمله عزیزان یکباره بریدم

بخــدا مســـت عشــق توام   تا که آتش غم شعله زد به دلم

دست از همه یاران بهر تو کشیدم
از جملـــه عزیـــــزان یکبـــاره بریدم

شکسته دلم را بده تو پناهی
که طفل دل من نکرده گناهی

مرا که زعشقی نبوده نصیبی
خدا کنــد ای گل مـــرا نفریبی

بدرد دل من تو همچو طبیبی
خدا کنـــد ای گل مـرا نفریبی


شعر ترانه : بیژن ترقی
آهنگ : پرویز یاحقی

دستگاه : سه گاه
 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه