۱۳۹۲/۲/۱۲

امید دل من کجایی




امید دل من کجایی - بنان-دانلود

امید دل من کجایی - مرضیه-دانلود

امید دل من کجایی - سالار عقیلی-دانلود

امید دل من کجایی - سپیده رییس السادات - دانلود


شعر تصنیف: نواب صفا
آهنگ : پرویز یاحقی

دستگاه شور


                 

     




ای امیــد دل مــن کجایی       همچو بختم کنارم نیایی

آشنا سوز و دیر آشنایی        یـــا بـــلای دل مبتـــلایی

بی‌وفــا بی‌وفــا بی‌وفایی

تو غارت‌گر عقل و هوشی       به آزار جـــانم چـه کوشی

چو نی دارم در جان خروشی

چــه خواهــــم از تو جــز نگاهی     چه خواهی از جانم چه خواهی

نــدارم جــز عشقـــت گناهی

بـر سیــــــه بختــــی مـــن گــواهی      چون دو چشم مستت دل سیاهی

کو به غیـر از آغوشـت پناهی

آتشی سر کشـی فتنه جویی         آفتــــی خــانه سـوزی گناهی

عشق من جان من را چه کاهی

مـاه مـن مجلــــس آرا تویی تو        عشق من شادی افزا تویی تو

 روشنی بخـــش دلها تویـی تو        راحــت جــــان شیــــدا تویی تو

سر گـران از چـه با ما تویـی تو


شعر تصنیف: نواب صفا
آهنگ : پرویز یاحقی

دستگاه شور
 

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه