۱۳۹۲/۲/۱۱

نیلوفر





نیلوفر - پوران- دانلود


شعر: اسماعیل نواب صفا
آهنگ : عباس شاپوری
دستگاه همایون (اصفهان)




اسماعیل نواب صفا
 


ای عشــق من ای زیبا نیلوفر من
در خواب نازی شب ها نیلوفر من

در بستـــر خود تنها خفته ای تو
ترک من و دل ای مه گفته ای تو

ای دختر صحرا نیلوفر آه نیلوفر آه نیلوفر
در خلوتــم بازآ نیلوفر آه نیلوفر آه نیلوفر

تویی نامهربــان یامن
مکن جور و جفا بامن

روم در کوه و صحرا بلکه بین سبزه ها
ای نوگل دیـر آشنـا یابـم تورا یابم تورا

آسمانـــی دلبــــر من    عشــق من نیلوفر من

ای عشـق مـن ای زیبا نیلوفر من
در خواب نازی شب ها نیلوفر من

در بستـــر خود تنها خفته ای تو
ترک من و دل ای مه گفته ای تو


ای دختر صحرا نیلوفر آه نیلوفر آه نیلوفر
در خلوتــم بازآ نیلوفر آه نیلوفر آه نیلوفر

شعر: اسماعیل نواب صفا
آهنگ : عباس شاپوری
دستگاه همایون (اصفهان)
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه