۱۳۹۲/۲/۱۱

بهار من گذشته شاید




بهار من گذشته شاید - عمادرام-دانلود

بهار من گذشته شاید - ستار-دانلود

بهار من گذشته شاید - مختاباد-دانلود


شعر : معینی کرمانشاهی
آهنگ : عماد رام

عماد رام


          چرا تو جلوه ساز این بهار من نمی شوی          
چه بوده گنــاه من که یار من نمی شوی

بهار من گذشته شاید 

        شکوفه جمال تو  شکفته در خیال من         
چرا نمیکنــی نظر به زردی جمال مــن 

بهار من گذشته شاید 

         تورا چــــــــه حاجــت نشانـــه مـــــن          
تویی که پا نمینهــــی به خانه مــــــن 

     چه بهتر آنکه نشنوی ترانه من 

   نه قاصدی که ازمن آردگهی بسوی توسلامی    
نه رهگــذاری از تــو آرد بـرای من گهـی پیامی 

بهار من گذشته شاید

       غمـــت چـــو کوهـــی بــه شانــــه مـــن         
ولـی تــو بــی غـم از غــم شبــانه مــــن 

چو نشنوی فغان عاشقانه من 

خـدا ترا از من نگیرد ، ندیـدم ازتو گرچه خیری    
بیاد عمر رفته گریم کنون که شمع بزم غیری 

بهار من گذشته شاید

     چرا تو جلـوه ساز بهــار مـن نمــی شـوی      
چه بوده گناه مــن که یار من نمی شـوی

بهار من گذشته شاید

       شکوفه جمال تو  شکفته در خیــال مـــن        
چرا نمیکنـــی نظـــــر به زردی جمـال من 

بهار من گذشته شاید


شعر معینی کرمانشاهی
آهنگ عماد رام




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه