۱۳۹۲/۲/۱۱

شب انتظار (منتظرت بودم)





منتظرت بودم (شب انتظار) - داریوش رفیعی-دانلود



منتظرت بودم (شب انتظار) - غلامحسین اشرفی - دانلود


شعر : معینی کرمانشاهی
آهنگ : مجید وفادار
مایه دشتی



شب به گلستان تنها منتظرت بودم
بـاده نا کــامی در هجـــر تـو پیمودم

منتظرت بودم منتظرت بودم

آن شـب جـان فرسـا من بی تـو نیاسودم
وه که شدم پیر از غم آن شب و فرسودم

منتظرت بودم منتظرت بودم

بودم همه شب دیده به ره تا به سحر گاه
ناگـه چـو پـری خـنـده زنـان آمـــدی از راه


غمها به سر آمد زنگ غم دوران از دل بزدودم

منتظرت بودم منتظرت بودم

پیش گلها شاد و شیدا   می خرامید آن قامت موزونت
فتنــه دوران دیــده تـو   از دل و جـان من شده مفتونت

در آن عشق و جنون مفتون تو بودم
اکنــون از دل مـن بشنـو تـو سرودم

منتظرت بودم منتظرت بودم
منتظرت بودم منتظرت بودم

شعر : معینی کرمانشاهی
آهنگ : مجید وفادار
مایه دشتی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه