۱۳۹۲/۲/۱۲

از آن شبی که بر نگشتی




از آن شبی که برنگشتی - پروین-دانلود

از آن شبی که برنگشتی - بسطامی-دانلود

از آن شبی که برنگشتی - حصیری-دانلود


شعر ترانه : تورج نگهبان
آهنگ : همایون خرم

دستگاه شور





درد عشــق و انتظــار     دارم زان شـــب یادگار
در آن شب سرد پاییز     آهنگ سفر می کردی 

از رهگذری محنت خیز     دیدم که گذر می کردی
درد عشـــق و انتظــــار    دارم زان شـــــب یادگار

تو رفتی و دلم غمین شد     قریــن آه آتشــین شد

از آن شبـــی که برنگشتــــی

جهــان که شـادی آفریـن بود     به چشم من غم آفرین شد

از آن شبـــی که برنگشتــــی

در آن شـب سـرد پاییز     آهنـگ سفر می کردی
از رهگذری محنت خیز     دیدم که گذر می کردی

از آن شب سرد خزان شبها گذشته
داستـــــان بــــــاده و مینـــــا گذشته
 روزگـــــــاری بر مـن تنهـــــــا گذشته 

تو رفتی و دلم غمین شد       قریـــن آه آتشیـــن شد

از آن شبـــی که برنگشتــــی


جهان که شادی آفرین بود      به چشم من غم آفرین شد

از آن شبـــی که برنگشتــــی


شعر ترانه : تورج نگهبان
آهنگ : همایون خرم

دستگاه شور



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه