۱۳۹۲/۲/۱۲

همچو فرهــاد




همچو فرهاد - حسین تهرانی-دانلود

همچو فرهاد - پریسا-دانلود

همچو فرهاد - شهرام ناظری-دانلود

همچو فرهاد  - سالار عقیلی-دانلود



شعر : ادیب نیشابوری
آهنگ : قدیمی

بیات ترک













همچو فرهاد بود  کوه کنی پیشه ما        کـوه ما سینه ما  ناخن ما تیشـه ما 

بهر یک جرعه می منت ساقی نکشید        اشــک ما بـاده ما  دیده ما شیشـه ما

ماه من شاه من    بیا ای تاج سرم    بیا بنشین به برم

دل به یــار بـــی وفـــای خویشتن         دادم و دیــــدم ســــزای خویشتن 

زخم فرهاد و من از یک تیشه بود         او به سر زد من به پای خویشتن

هرکه ننشیند به جای خویشتن           افتــد و بینـــد ســزای خویشتن



اگر دل میبری جانا روا باشد که دل داری     میان دلبران الحق به دل بردن سزاواری


دلا دیشب چه می کردی تو در کوی حبیب من
                                   الهی خون شوی ای دل  تو هم گشتی رقیب من


شعر : ادیب نیشابوری
آهنگ : قدیمی

بیات ترک


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه