۱۳۹۲/۲/۱۲

به کنارم بنشین





به کنارم بنشین - دلکش- دانلود


به کنارم بنشین - سیمین غانم - دانلود


به کنارم بنشین - هایده و عقیلی - دانلود



شعر : رهی معیری
آهنگ : مهدی خالدی

دستگاه همایون

رهی معیری



تــا آســـــاید دل زارم بنـشیـــن، دل زارم بنـشـیـن
بنشین ای گل، به کنـــارم بنشین، دل زارم بنشین
سوز دل می دانی، بنشین تا بنشانی، آتش دل را
یک نفــس مرو  که جز غم  همنفـــس ندارم
یار کس مشو  که من هم  جز تو کس ندارم
ای پری بنه به یک سـو  ناز و دلفریبی
تا نصیبـی از تـو یابـد جـان بی نصیبی
ماه من به دامنــم بنشین کـز غمت ستاره بارم
شکوه‌ها ز دوری‌ات هر شب با مه و ستاره دارم
من چه باشم بستـه ی بندت ، نیمـه‌‌جانی  صید کمنـدت آرزومندت
از غمـت چـون ابـرِ بهــارم ، ای به از گل‌هـای بهــاری روی دلبندت
ای شمع طرب سوزم همه شب بنشین
کـــه شـود طی شـــــب تــارم بنشین
 به کنارم بنشین

مرو مرو که بی تابـم من
درون آتــــش و آبـــم من
دامنــم ز اشک غم تر باشد
خـارم ای گـل بستــــر باشد

بیـا بیـا کــه نوشــــم جامــی ستـانم از دهــانـت کامی
طرّه‌ی تو بوسه باران سازم گه جـان یابـم گه جان بازم
مه فتنه‌گرم چه روی ز برم
چون ز دلداری آمدی باری
تا به پایت جان بسپارم
بنشین، دلِ زارم بنشین
شعر : رهی معیری
آهنگ : مهدی خالدی

دستگاه همایون

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه